Բարի գալուստ Apple-ի միակ պաշտոնական սերվիս կենտրոն Հայաստանում
Մեր մասնագետները սերտիֆիկացված են Apple-ի կողմից և պարբերաբար անցնում են վերապատրաստման դասընթացներ: Վերանորոգման համար օգտագործվում են միայն օրիգինալ Apple պահեստամասեր, որոնք հասանելի են միայն պաշտոնական սերվիս կենտրոններին։ Ստացե՛ք պատշաճ Apple վերանորոգում ցանկացած սարքի համար։
iSpace Service կենտրոնի բոլոր ինժեներները վերապատրաստված են Apple-ի կողմից: Իսկ վերանորոգումն իրականացվում է Apple Inc.-ի կանոնակարգի համաձայն։
Արդյունավետություն
Սպասարկման կենտրոնը առաջարկում է երկու տեսակի ախտորոշման տարբերակներ - Express և Full։ Սպասարկման կենտրոնում միշտ առկա են ամենապահանջված պահեստամասերը - էկրաններ, ականջակալներ և այլն ինչի շնորհիվ նորոգումների զգալի մասը կատարվում է նույն օրը որոշ դեպքերում նաև հաճախորդի ներկայությամբ։
Երաշխիք
Մենք պատասխանատվություն ենք կրում մեր կատարած աշխատանքի համար: Հետևաբար, տրամադրում ենք երաշխիք բոլոր տեսակի պահեստամասերի համար որոնք օգտագործվել են վերանորոգման աշխատանքների մեջ արտադրողի կողմից հաստատված 90 օր ժամկետով:
Օրիգինալ պահեստամասեր
Apple-ը օրիգինալ մասեր մատակարարում է միայն լիազորված սպասարկման կենտրոններին: iSpace սերվիս կենտրոնն աշխատում է գործարանային պահեստամասերով և գործիքակազմով:
iSpace սերվիս կենտրոնի ծառայությունները
Ամբողջական դիագնոստիկա
Վերջինս բացահայտում է սարքերի բոլոր թույլ կողմերը և անսարքության ճշգրիտ պատճառը: Այս ծառայությունն անվճար է` հետագայում մեր վերանորոգման ծառայություններից օգտվելու դեպքում:
Երաշխիքային և հետերաշխիքային վերանորոգում
Մենք միշտ իրականացնում ենք սարքի ամբողջական դիագնոստիկա, որը բացահայտում է խափանման ճշգրիտ պատճառը։ Այնուհետև խափանված դետալը փոխարինում ենք նորով։
Ծրագրային ապահովման կարգավորում և աջակցություն
Մեր մասնագետները կդարձնեն Ձեր Apple սարքերն ավելի հարմար և պարզ օգտագործման մեջ: Տվյալների փոխանցում, նոր ծրագրերի ներբեռնում, Apple ID-ի վերականգնում կամ ստեղծում` վստահեք բոլոր ծրագրային աշխատանքները պրոֆեսիոնալներին
Վերանորոգման ընդունման կանոնները
Սարքի նախապատրաստումը սպասարկման համար
Նախապես խորհուրդ ենք տալիս կրկնորինակել Ձեր սարքավորման մեջ պարունակվող տվյալները (Back-up)։ Սարքավորման սպասարկման ժամանակ հնարավոր է կորչեն Ձեր անձնական տվյալները, ինչի համար սպասարկման կենտրոնը պատասխանատվություն չի կրում։ Ինքնուրույն չկարողնալու դեպքում մեր մասնագետները կօգնեն ձեզ այդ հարցում։
Անջատեք “Գտնել իմ iPhone-ը (Find My iPhone)” ֆունկցիան iOS սարքերում կամ անջատեք “Գտնել իմ Mac-ը (Find My Mac) ֆունկցիան MacBook-ում կամ iMac-ում:
Եթե Ձեր սարքավորման մոտ առկա է լիցքավորման խնդիր, ապա անպայման սպասարման ներկայացրեք նաև լիցքավորիչը, որպեսզի դա նույնպես ստուգվի։
Եթե սարքավորումը ներկայացնում եք երաշխիքային սպասարկման ապա անպայման մոտեցրեք սարքավորման գնման փաստը հավաստող փաստաթղթեր(ՀԴՄ կտրոն, փոխանցման հաշվի կրկնորինակ և երաշխիքային կտրոն)
Համաշխարհային երաշխիք: Տարածաշրջան՝ Եվրոպա կամ ԱՄՆ (որոշ LLA սարքեր պատվիրելու համար սահմանափակ հասանելիությամբ), գնեք միայն Apple-ի պաշտոնական վաճառքի կետերից:
Պաշտոնական երաշխիք Հայաստանում
Պաշտոնական երաշխիք Հայաստանում
Պաշտոնական երաշխիք Հայաստանում
Պաշտոնական երաշխիք Հայաստանում
Պաշտոնական երաշխիք Հայաստանում
Պաշտոնական երաշխիք Հայաստանում
Պաշտոնական երաշխիք Հայաստանում
Վերանորոգման փուլերը
Սպասարկման ներկայացված սարքավորումը ախտորոշվելու է կոնկրետ ներկայացված խնդրի մասով, եթե չկա այլ պայմանավորվածություն Ձեր հետ։
Երաշխիքային սպասարկման ներկայացված սարքավորման ախտորոշումից հետո Ձեզ հետ կապ ենք հաստատում և տեղեկացնում ախտորոշման արդյունքի մասին և թե ինչ լուծում ենք նախատեսել տալ։
Շտկում ենք խնդիրը և կապ հաստատում Ձեզ հետ` սարքի պատրաստ լինելուն պես
Ձեզ ենք հանձնում վերանորոգված և փորձարկված սարքը՝ իրականացված աշխատանքի երաշխիքով։
Գրանցվեք սպասարկման ծառայության համար
Թողեք Ձեր կոնտակտային տվյալները և ընտրեք սպասարկման կենտրոն այցելելու ցանկալի ժամը